Pandangan mata selalu menipu, Pandangan akal selalu tersalah, Pandangan nafsu selalu melulu, Pandangan hati itu yang hakiki, Kalau hati itu bersih…

Hati kalau 'terlalu' bersih, pandangannya kan menembusi hijab.. Hati jika 'sudah' bersih, firasatnya tepat kehendak Allah.. Tapi hati 'apabila' dikotori, bisikannya BUKAN lagi kebenaran…

HATI TEMPAT JATUHNYA PANDANGAN ALLAH, JASAD LAHIR TUMPUAN MANUSIA...

UTAMAKANLAH PANDANGAN ALLAH DARIPADA PANDANGAN MANUSIA...

Pliss klik2 here.. tenkiu :)

Followers

::LANGKAH TERCIPTA::

Tuesday, January 13, 2009

ISRAEL LEBIH BURUK DARI FIRAUN

Bismillahirrahmanirrahim...

Kalo kita imbas balik sejarah Islam, Firaun mmg cukup sinonim dengan kekejaman, tidak berperikemanusiaan, gila kuasa n 1000 satu macam sifat2 yang buruk lg keji... Mana x nya...suka ati je nk bunuh org, mengaku diri sendrik Tuhan (prasan tol) n mcm2lg la...Walaubagaimanapun, baru2 ni, presiden Iran,Mahmoud Ahmadinejad mengeluarkan kenyataan bahawa Israel lebih buruk dari Firaun...bla pker2 balik...btol la jugak...sejahat2 Firaun, at least dia bunuh budak laki2 je...budak pempuan dilepaskan (att:x de la nk kata Firaun ni baik ye)...tp Israel...da x amek peduli dah...laki ke, pempuan ke, budak2 ke, org tua ke...sumer dia sebat...mmg btol la kata2 Ahmadinejad 2...ISRAEL MMG LEBIH BURUK DARI FIRAUN!!! Kat bwh ni ada sdkit ulasan yg dibuat oleh Ahmadinejad ketika di wawancara di wilayah Sistan-Baluchistan sebelah tenggara Iran.


Yahudi Zionis Israel adalah sekelompok penjahat, pencuri dan pembohong. Mereka berpura-pura menjadi pengikut Nabi Musa. Jika Nabi Musa ada di sini sekarang, dialah orang pertama yang akan menghukum kaum Yahudi Zionis atas perbuatan mereka.Perbuatan Zionis Israel itu bahkan lebih buruk dari perbuatan Firaun. Serangan keji Israel ke Gaza adalah perbuatan orang-orang barbar dan perbuatan semacam itu tidak akan mendapat tempat di hati masyarakat dunia.Tentera Zionis Israel bukan hanya membantai warga Gaza tapi juga terus melakukan kekejaman terhadap warga Palestin di Tebing Barat. Tentera-tentera Zionis itu kembali melakukan penyerbuan dan menangkap warga Palestin yang tak berdosa.Mereka menyerbu tiga kota di Tebing Barat hari Khamis(1/1) antara lain ke Nablus, al-Khalil dan al-Quds Timur dan menangkap 15 warga Palestia. Satu hari sebelumnya, pasukan Zionis juga menangkap sekitar 20 warga dan dua anak Palestin tanpa alasan yang jelas.
Tentera-tentera Israel itu secara rutin melakukan penyerbuan dan penangkapan di Tebing Barat meskipun sudah ada kesepakatan keamanan antara pihak Israel dan pihak berkuasa pemerintahan Palestin di Tebing Barat yang dipimpin Mahmud Abbas dari Fatah.

Wallahua'lam...

0 8 org suke menyonteng:

Related Posts with Thumbnails