Pandangan mata selalu menipu, Pandangan akal selalu tersalah, Pandangan nafsu selalu melulu, Pandangan hati itu yang hakiki, Kalau hati itu bersih…

Hati kalau 'terlalu' bersih, pandangannya kan menembusi hijab.. Hati jika 'sudah' bersih, firasatnya tepat kehendak Allah.. Tapi hati 'apabila' dikotori, bisikannya BUKAN lagi kebenaran…

HATI TEMPAT JATUHNYA PANDANGAN ALLAH, JASAD LAHIR TUMPUAN MANUSIA...

UTAMAKANLAH PANDANGAN ALLAH DARIPADA PANDANGAN MANUSIA...

Pliss klik2 here.. tenkiu :)

Followers

::LANGKAH TERCIPTA::

Saturday, November 21, 2009

WATS WRONG WIF ME???

Bismillahirrahmanirrahim…

Alhamd, arini dberi skali lg kesempatan oleh Allah untuk benyawa...smoga dpt dimanfaatkn nikmat nywa ni dgn sebaik mungkin...bangun pagi2 ni trasa sgt sejuk..jrg kat umah sy rasa sejuk mcm ni..slalunya bukak kipas 5 bru rasa sejuk sket..ni bru bukak kipas 3, da rasa mencucuk2 smpai ke tulang putih [kalo tulang putih ayam sgt delisyes utk d mkn..krup krup krup] huhuu~ mayb sbb saya ada kat umah kot..sbb 2 cuaca panas trus betukar menjadi sejuuukk..kah kah kah [eh, tlg gelak sopan sket] ops, maaf ye..hi hi hi [smbil menutup mulut dgn tgn..sungguh sopan..sape volunteer nk jadi mak mentua sila tinggalkan pesan..wadekes?hi hi..acah je] http://www.emocutez.com




Pg ni sy smpat bejalan2..jauh jugak la.. tp pelik..nape x kuar peluh lansung? Da merata saya pegi ni..tp setitik peluh pn x kuar..sy tidak chatkah?tp x rasa sakit pn..so, WATS WRONG WIF ME? WATS WRONG WIF ME?? Sape2 ada pndapat nape sy jadik begini boleh la share ye.. time kaseh..

2 8 org suke menyonteng:

siti najwa said...

air dlm badan ko xcukup kot.sbb tu peluh xkuar.haha

charkoeyteow girl said...

hahaha..
salah la kakak...
rmai ckp aku x chat..
tp stakat ni Alhamd ak chat..
hmmm..
ada sbb laen sebenarnya..
jeng3...

Related Posts with Thumbnails